Strečink.cz - Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte...

Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte ...

Hlavní menu
AKČNÍ NABÍDKA
Cviky - svalové skupiny
DOPORUČUJEME
Web byl spuštěn 10.11.06


TOPlist




Strečink - svaly paží - biceps - 2.

Posaďte se ke stolu nebo k nějaké lavici a pokrčte paži v lokti. Do úhlu 90-ti stupňů. Loket opřete o desku stolu. Druhou rukou uchopte zápěstí pokrčené paže. S výdechem natahujte druhou ruku přes odpor bicepsu. V natažení chvíli zůstaňte a poté uvolněte.

Strečink - svaly paží - biceps - 2.

Tato stránka byla zobrazena 19301 x, Pošlete kamarádům informační e-mail o tomto cvikuVytiskněte si tuto stránku.
Naše anketa
Používáte strečink?

Ano, pravidelně (6475 hl.)
 
Ano, ale jen někdy (5590 hl.)
 
Ne, ale začnu (5095 hl.)
 
Ne, nepotřebuji to (4851 hl.)
 
Ne, nevěřím tomu (4367 hl.)
 
Protahuji svaly jinak (4725 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 31103

Tento web vytvořil: ZAHRADNÍ NÁBYTEK, pomocí redakčního systému phpRS | sportovní výživa |

zahradní nábytek