Strečink.cz - Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte...

Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte ...

Hlavní menu
AKČNÍ NABÍDKA
Cviky - svalové skupiny
DOPORUČUJEME
Web byl spuštěn 10.11.06


TOPlist




Strečink - vnější rotátory ramen - 6.

Postavte se do stoje rozkročného s rukama za zády a uchopte ručník - dlaně ať vám směřují dopředu a palce vně. Z předpažení přetáhněte ručník přes hlavu a dlaně ať vám směřují nahoru a palce jsou pod ručníkem až do krajní polohy. Neuklánějte trup. S nádechem se vraťte do původní polohy.

Strečink - vnější rotátory ramen - 6.
Strečink - vnější rotátory ramen - 6.
Strečink - vnější rotátory ramen - 6.

Tato stránka byla zobrazena 17246 x, Pošlete kamarádům informační e-mail o tomto cvikuVytiskněte si tuto stránku.
Naše anketa
Používáte strečink?

Ano, pravidelně (6656 hl.)
 
Ano, ale jen někdy (5708 hl.)
 
Ne, ale začnu (5182 hl.)
 
Ne, nepotřebuji to (4952 hl.)
 
Ne, nevěřím tomu (4446 hl.)
 
Protahuji svaly jinak (4858 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 31802

Tento web vytvořil: ZAHRADNÍ NÁBYTEK, pomocí redakčního systému phpRS | sportovní výživa |

zahradní nábytek