Strečink.cz - Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte...

Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte ...

Hlavní menu
AKČNÍ NABÍDKA
Cviky - svalové skupiny
DOPORUČUJEME
Web byl spuštěn 10.11.06


TOPlist




Strečink - vnější rotátory ramen - 6.

Postavte se do stoje rozkročného s rukama za zády a uchopte ručník - dlaně ať vám směřují dopředu a palce vně. Z předpažení přetáhněte ručník přes hlavu a dlaně ať vám směřují nahoru a palce jsou pod ručníkem až do krajní polohy. Neuklánějte trup. S nádechem se vraťte do původní polohy.

Strečink - vnější rotátory ramen - 6.
Strečink - vnější rotátory ramen - 6.
Strečink - vnější rotátory ramen - 6.

Tato stránka byla zobrazena 14750 x, Pošlete kamarádům informační e-mail o tomto cvikuVytiskněte si tuto stránku.
Naše anketa
Používáte strečink?

Ano, pravidelně (5690 hl.)
 
Ano, ale jen někdy (5190 hl.)
 
Ne, ale začnu (4707 hl.)
 
Ne, nepotřebuji to (4485 hl.)
 
Ne, nevěřím tomu (4011 hl.)
 
Protahuji svaly jinak (4291 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 28374

Tento web vytvořil: ZAHRADNÍ NÁBYTEK, pomocí redakčního systému phpRS | sportovní výživa |

zahradní nábytek