Strečink.cz - Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte...

Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte ...

Hlavní menu
AKČNÍ NABÍDKA
Cviky - svalové skupiny
DOPORUČUJEME
Web byl spuštěn 10.11.06


TOPlist




Strečink - vnější rotátory ramen - 5.

Posaďte se na židli nebo lavici. Chodidla dejte vedle sebe celou plochou a dejte ruce v bok tak, aby palce směřovaly dopředu. Předkloňte se a přední část ramen opřete o kolena. S výdechem se uvolněte a lokty tlačte směrem k sobě a také k zemi.

Strečink - vnější rotátory ramen - 5.

Tato stránka byla zobrazena 15914 x, Pošlete kamarádům informační e-mail o tomto cvikuVytiskněte si tuto stránku.
Naše anketa
Používáte strečink?

Ano, pravidelně (6656 hl.)
 
Ano, ale jen někdy (5708 hl.)
 
Ne, ale začnu (5182 hl.)
 
Ne, nepotřebuji to (4952 hl.)
 
Ne, nevěřím tomu (4446 hl.)
 
Protahuji svaly jinak (4858 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 31802

Tento web vytvořil: ZAHRADNÍ NÁBYTEK, pomocí redakčního systému phpRS | sportovní výživa |

zahradní nábytek